Догмен

Догмен 
Золота пальмова гілка за кращу чоловічу роль
Фільм представлятиме Італію на премії Оскар

Режисер: Матео Гарроне
Сценарій: Уго Кіті, Матео Гарроне, Массімо Гаудіозо
Продюсер: Паоло Дель Брокко, Матео Гарроне, Жан Лабаді
Оператор: Ніколай Брюєль
Композитор: Мікеле Брага
Художник: Дмитрій Капуані, Массімо Паулетто, Массімо Кантині Парріні
Монтаж: Марко Сполетіні

Марчелло — маленька людина з великим серцем і сумними очима. Він господар перукарні для собак «Догмен» і вміє ласкавим словом заспокоїти і пітбуля, і місцевого громилу Сiмоне, який тероризує всю округу.
Марчелло мріє відвести свою любу донечку у далеку подорож, але через свою доброту супроводжує Сімоне у його кримінальних вилазках, що зрештою призводить до катастрофи. Зраджений другом, Марчелло вперше зважується на справжню війну.

Премії і номінації
Cannes Film Festival
Winner Best Actor — Marcello Fonte
Winner Palm Dog, Nominee Palme d’Or
European Film Awards
Winner European Costume Designer — Massimo Cantini Parrini
European Hair & Makeup Artist Dalia Colli,  Lorenzo Tamburini, Daniela Tartari
International Cinephile Society Awards
Winner Best Actor Marcello Fonte
Italian National Syndicate of Film Journalists
Winner Silver Ribbon
Jerusalem Film Festival
Winner Gabriel Sherover Foundation Award
Toronto International Film Festival
Nominee People’s Choice Award
Valladolid International Film Festival
Nominee Golden Spike 

Країна: Італія, Франція
Рік: 2017
Жанр: трилер, драма, кримінал
Переклад: українські субтитри
Тривалість: 95 хв
Вікове обмеження: 18+

Про фільм:
Автор «Гоморри» і «Страшних казок», оспівувач нещадної, та все ж великої Італії, Матео Гарроне, тріумфально повернувся до основного конкурсу Каннського кінофестивалю-2018 із притчею про героя, який вчиться відмовляти навіть найнебезпечнішим людям.
Матео Гарроне про фільм:
«В основу «Догмен» покладено реальна історія злочину, скоєного близько тридцяти років тому. Але фільм є скоріше вільним переказом того, що сталось, аніж реконструкцією фактів. Вперше я взявся до цього матеріалу дванадцять років тому, періодично щось додаючи і розширюючи історію, щоправда попрацювати над сценарієм як слід, мені не вдавалось.
Торік я зустрів актора, який ідеально підходив на головну роль. Ним виявився Марчелло Фонте. Його людяність допомогла мені зрозуміти, як працювати з цією темною і жорстокою темою. Завдяки спілкуванню з ним, я зумів зануритись у персонажа, про якого хотів розповісти. Я зрозумів, як пояснити, що герой, намагаючись врятуватися від принизливого способу життя, обманює себе тим, що звільняє не тільки себе самого, але й свій район, а можливо, і весь світ… але світ залишається байдужим до його старань, як і раніше».

Критики про фільм: 
«”Догмен” це інтенсивний глядацький досвід, який змусить  стискати поруччя через лякаюче реалістичне зображення хорошої людини, яку спокушає диявол» — Дебора Янг, The Hollywood Reporter

«Незрівнянно захоплюючий і сильний фільм» — Пітер Бредшоу, The Guardian

«Він створює переконливі брудні і дощливі пейзажі сонячної Італії» — Джон Блісдейл, BFI

«Фонте професійно входить в образ святого лукавця, який перетворюється на метелика помсти» — Оуен Гліберман, Variety

«Фонте у головній ролі привабливо виразний» — Роббі Коллін, The Telegraph

«Головний герой фільму, бездоганно зіграний Марчелло Фонте, чиї неправильні риси і посмішка, яка обеззброює, нагадують про ранні роки неореалізму, — класична маленька людина» — Антон Долін, «Медуза»

«Марчелло Фонте зі своїми величезними очима і тендітною статурою ніби вийшов з фільмів Чарлі Чапліна» — Тетяна Шорохова

Кадри з фільму